6 december - självständighetsdagen

idag är det 6 december, Finlands självständighetsdag & MIN VÄRLDENS BÄSTA ROBINS FÖDELSEDAG! idag fyller han 20 år och det firades igår. ska försöka uppdatera bättre nån annan dag men kan va att jag inte hinner förräns i slutet av veckan, men kan försöka ladda upp lite bilder och berätta lite om min hälg imorgon fast. men ska nog inte va alls mycket på datan denhär veckan, har så himla mycket jag måste göra. 1 modersmåls uppsats, 1 historia uppsats, matematik prov, engelska prov, och alla läxor förståss. + att jag måste läsa en bok till modersmål.

men skulle bara säga ETT STORT GRATTIS TILL ÄLSKLING och att min hälg varit toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback