8 december

1 år & 10 månader idag med älskling <3

skönt, idag fick man sova länge. steg upp vid 10, gjorde i ordning lite frukost och satte mej framför tv och kollade de två sista friends avsnitten i, hmm.. säsong 7? om jag minns rätt. spännande! ungefär 11:15 sjussade pappa mej till skolan. hade ganska lätt dag idag, börjar vel bli lite slött dehär två sista veckorna. när jag kom till skolan få började vi biologin först senare så vi skulle ha 2 lektioner men hade sammanlagt kanske en halvtimme. efteråt hade vi engelska och hon kom också lite för sent och vi gjorde bara lite uppgifter. sen vid 2 slutade vi och jag slapp hem med jenna. riktit skön dag kan jag säga! 
efter skolan började jag direkt på med matematiken, eftersom att vi har prov imorgon. har nog aldrig pluggat såhär mycket på matematik. hela kursen igenom har jag inte förstått något men nu börjar jag förstå en del iallafall :) har pluggat ca. 4 timmar med små pauser: tv-paus, snacka-med-älskling-i-telefon-paus, ute-i-skogen-med-rocky paus och nu: datapaus.
tror jag sitter och latar mej här vid datan tills halv 8, då kommer salatut elämät. och sen blir det plugg igen! har ca. 3 kapiter kvar.

jag just nu.. orkar inte starta min egen dator idag, bäst att använda
den som redan är på :D haha. så tog bara en snabb bild med web
kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback