9 december

trött för flera & är tvungen att försöka plugga för fullt

hade matematik prov idag, gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå. hade historia lektionen innan provet och slutade när provet var klart skrivet. då åkte jag hem och började plugga till nästa prov - engelska. jag som hade lovat mej själv att verkligen försöka - och jag har försökt hela dan, men det misslyckas. jag är alldeles för trött. när jag pluggade till matematik provet var jag inte ett dugg trött, men såklart när det kommer till engelskan som jag verkligen måste plugga på så är hela jag trött och vad jag än försöker med så blir jag inte pigg + att jag har stegring IGEN.
tror allvarligt talat att engelskan har något emot mej.
typiskt att va trött, slö och sjuk just då man har så mycket att göra. grrrr

har iallafall tagit en liten paus nu för att se om jag orkar mera sen, men knappast. tidigare var jag också med mamma & rocky och hälsade på mormor & morfar.
har även en uppsats att skriva klar till modersmåls nätkursen. huh, jobbit. men snart är det iallafall jullov :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback