Då var julafton 2009 över

Julafton börjar dra mot sitt slut efter en riktit bra kväll. fick min kamera, äntligen har jag en liten kamera som jag kan ta med mej ut och så. eftersom att min andra kamera länge varit sönder, så har jag nästan inga bilder. för man orkar ju inte släpa med systemkameran överallt och dessutom vill jag inte riskera att den går sönder.. så ska försöka ladda upp lite flera bilder i fortsättningen, får se hur det blir med det. men ska försöka ialalfall.

men fick även lite andra julklappar som t.ex. en väldigt tjock bok med allt om photoshop, en morgonrock, eltandborste, spelet "lika par leka bäst", träningsbyxor, stickade strumpor, en flaska kissanminttu, handduk, filt osv.. och av världens bästa robin fick jag en kjol och en t-shirt (som jag själv var med och valde) och ett jättefint halsband :) + choklad.

riktit bra jul har det varit, gått lite snabbt bara.. men jo som sagt, riktit bra kväll!
nu ska jag krypa ner under täcket och sova lite, imorgon är det en ny dag och planerna är ännu osäkra. får se om man hittar på något :)

sov gott och hoppas alla haft en riktit superbra jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback