23 december

jess, vi hittade en julgran tillslut. och gissa vem som hittade den? jo jag :) hoppas den blir fin i vardagsrummet. efter att vi hämtat granen har jag bara tagit det lugnt, kollat tv och ätit frukost, hehe. för en stund sen var jag till stan med pappa och hämtade kameran.. ville ju från början ha en svart men sen sa han i affären att det inte fanns några svarta kvar någonstans, så han beställde efter en grå till mej. men hoppsan, det kom visst en svart! :D men den får jag först imorgon, såklart. by the way, kan inte förstå att det är julafton IMORGON!!! men kul ska de bli! lite synd bara att inte robin får va hemma och fira.. det ända som fattas är robin och de släktingar från sverige som nästan varje jul brukar va här.. mathilda, erica, micko, kimi osv...

igår gjorde Marielle och Teemu ett pepparkakshus, visst fint? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vitsi va fiiiiint! :)

2009-12-23 @ 15:56:49
URL: http://sniff.papper.fi
Postat av: henrica

jaa, visst ere :)

2009-12-23 @ 18:27:38
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback