dragit på mej en rikti förskylning

usch vad jag är förskyld nu.. hoppas bara man inte blir riktit sjuk till nyåret. då ska jag minsann inte sitta hemma och vara sjuk då Robin kommer hem <3 har haft väldigt ont i halsen under hela julen men nu är det inte bara det utan även nysningar, snor som rinner och allt blää. nu måste jag nog satsa på att bli frisk!

kan va att ja ska träffa nåra vänner ikväll, men måste ändå frösöka ta det lugnt. tror jag snart ska gå ner och ta lite medicin och senare får jag nog ta en sväng till affären och köpa lite halstabletter och svartvinbärssaft.
sitter just nu och kollar nåra andra avenyn avsnitt, har inte orkat kolla på länge så ligger några avsnitt bakom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback