julshopping i vasa

min nya (fake) pälsjacka från H&M, 49.95€ kostade den,
men var nerlagt 50% så fick den för 25€ :)
hejhej! idag var det julshopping som gällde. var i vasa tillsammans med mamma. till en början gick vi runt och såg på kläder men efter att vi hade ätit kom vi på att vi verkligen måste skärpa oss och köpa julklappar och inte se på kläder! och så blev det..
fick så gott som alla julklappar köpta :) och köpte även en pälsjacka (fake såklart!) och ett par leggings till mej själv. var även och hälsade på i det nya hotellet kantarellis´som janica jobbar på. det öppnade för någon vecka sedan. och det var riktit fint! skulle gärna spendera nåra nätter där om jag hade tillräckligt med pengar att slösa bort ;) mysigt och fint, med lyxiga rum. kom hem vid halv 7, daniel kom hem med oss på samma gång. innan vi startade från vasa var vi en sväng till janica och tog en titt på hennes självgjorda pepparkaksslott eller vad man ska säga, riktit fint :)
nu hade jag tänkt göra klart historia uppsatsen, men har lite problem med att hitta stället där jag slutade. vafan det kan ju inte va så svårt.. men jag hittar inte det i texten :o ska göra nåra försök till så man får det gjort någongång.
ikväll kommer Robin hem och han & michael kommer hitåt ut och kör senare så slipper jag med dem på samma gång :)  annars är det vel en hel vanlig fredakväll, kanske hinner se liite av idolfinalen, men är inte så brygg egentligen. båda är lika bra men jag tycker att Tove borde ha varit med i finalen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback