kort om hälgen

hejhej
tänkte bara snabbt skriva kortfattat om hälgen. i fredas var jag ju som sagt och såg på Carola som var riktit bra, det var fint :) efteråt kom robin & michael och hämtade mej, var en sväng till abc och sen åkte vi hem till robin.
på lördan var vi hos robin hela dan. var i bastun, en sväng hos hans farmor och farfar, kollade film och allt sånt :) senare mot kvällen kom michael, sofie, tommy, johan & basse över. vi satt hela kvällen framför köksbordet med musik och spel. spelade ett jätte roligt spel som robin fick av mamma och pappa till present. vid halv 12 tiden åkte vi iväg mot stan. körde runt, var på fest osv. kom vel hem nångång runt 4 och efter det låg vi och pratade om alltmöiligt - allt om framtiden och det som varit - minst en timme :)
på söndan steg vi upp och robin öppnade min present (eller hälften hade han öppnat i lördas, jag kunde inte vänta på att ge den, hehe) han fick ett armband, en skjorta, chokland och som en försenad lillajulspresent så fick han en skrapjulkalender :) dagen var rätt så slö, som de flesta söndagar brukar va. kollade film, pratade skrattade, var hos hans farmor och farfar och åt jättegoda pommfritt som hon gjorde helt själv. mumms!
halv 7 kom mamma och hämtade mej och vi sjussade robin till bussen på samma gång och så åkte han tillbax ner :/ men han kommer hem nästa hälg igen :) & nu är det faktist inte så många veckor kvar tills han slipper hem! ÄNTLIGEN säger jag bara!
nej nu ska jag ta itu med lite läxor och sen soova, fick veta idag att vi har sovmorgon imoron eftersom att vi inte ska ha historia. så jag börjar inte förräns 11:35 :)) skönt!

tänkte ladda upp lite bilder men har laddat upp en hel del på bilddagboken så vill man se flera bilder så kika in här och sök på hennnrica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback