1 år med älskling <3

Igår var det då dagen, 8 februari, prick 1 år sedan jag och robin blev tillsammans :) har inte hunnit blogga precis men ska vel ta en kort sammanfattning av hälgen..
ungefär vid 12 tiden i lördas kom robin, johan & basse och hämtade mej. var typ ute i stan, körde runt & drack. vid kanske halv 3 tiden bestämde vi oss för att ta oss till skaftung lokalen, bobi, där det firades födelsedagar. var där ca. 1 h kanske? slutade iallafall med att vi sjussades hem till robin, och somnade vid ungefär 5 tiden kanske :) riktit bra kväll! var meningen att jag skulle ta det lugnt för att orka plugga på söndag, men nejnej. på söndagen steg vi upp vid halv 3 och åkte iväg mot Lålby vid halv 4. påvägen mötte vi 2 brandbilar och plötsligt var vi ifullfart påväg efter dem. det blev en lång bit att köra och svårt att hitta men vi kom fram till slut. ett uthus (tror jag) hade börjar brinna och var nog helt enkelt sagt helt nerbrunnet. såå, det tog en tid så vi kom vel hem vid 5 tiden. jag satte mej för att plugga medan robin försökte göra olika frisyrer på mej och tog massa med fula bilder på mej som han låg och skrattade åt på brist på annat att göra. efter en stund somnade han och jag kuna läsa ifred, haha. men orkade inte plugga längre än ca. 1-1½ timme så jag väckte honom.. stackaren var såå trött.
vid halv 8 tiden ungefär åkte vi iväg till stan för att äta på crazy cat för att fira vår 1års dag :) åt varsin pizza & delade som efterrätt på en hallondröm, mumms! senare var vi väldigt trötta så somnade först en stund och sen va vi uppe en stund, tänkte kolla en film men bestämde oss för att sova istället.

fick små fina hjärtörhängen av robin :)  <333


som sagt,
han gjorde olika frisyrer på mej medans jag pluggade


gullet i crazy cat, väntar på maaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback