18:18

ojoj, idag hade vi filosofi prov och jag har ingen aning om det gick bra eller dåligt! vi slutade en halvtimme tidigare idag & jag, sabina & sabina gick iväg till gymmet. var ganska mycket folk där så var inte som det brukar vaa, jobbit när det är mycket och nästan varje apparat är upptagen. nåå iallafall, efteråt stod jag en stund med sabina & väntade på bussen innan jag gick in till affären och väntade på mamma.  har inte gjort något speciellt ikväll, förutom att jag kollade på gossip girl avsnitt 17 just (hihi) på samma gång som jag doppade 5 knäckebröd + en skorpa i oboy. gottis. & nu sitter jag och väntar på att robin ska komma, han är typ på väg hit nu :)
ååh vad det kliar i håbotten! skulle tvätta håret imorse men trött som jag var så orkade jag inte upp i tid, så måste tvätta det imorgon istället.. så nu kliar det som fan! haha.



haha, sabinas bananskal var kvar
från förra gången.. dock lite mörk
bild. hon kastade dit ett till också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback