2 dagar kvar

hälgen närmar sej och nu är det bara 2 dagar kvar så åker vi till sverige! igår blev det som sagt en myskväll med gullet, var mest hemma men var också en sväng ut och körde i stan & åt en hamburgare på grillen, gott! idag sov vi till lite över 10. och vid halv 12 sjussade robin mej till skolan innan han åkte hem. hade en lektion mordermål, finska och två gymnastik lektioner som vi spelade innebandy på. nästan hemst att spela innebandy med pojkarna, dom skjuter ju så håårt och får man bollen rakt på sej så tar det jätteont. fick den två gången på mej idag, autch! efter skolan var jag med mamma och köpte finska böckerna & geografi boken och köpte hårfärg, ska färga håret imorgon. undrar verkligen hur det blir, ska nämligen färga det HELT SJÄLV! har aldrig färgat mitt hår själv, alltid frissan, en kompis eller syrran som gjort det..
för övrigt ikväll har jag typ suttit vid datan och varit och hälsat på mormor och morfar. har modersmålsprov imorgon, började läsa föst kvart över 6 idag. har hunnit igenom det en gång men nu måste jag nog gå och läsa lite mera.. ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback