3 timmars sömn

yep, som rubriken visar så har vi bara sovit 3 timmar "inatt"...
ska se, när skrev jag senast.. hmm, iallafall. dagen då vi var till cosmonova tror jag det var, på kvällen satt vi mest inne men vid 11 kom vi på att vi ville gå ut, så vi gick ut på en promenad & mathias följde med :) vi typ gick och gick, flummade, pratade osv.. var inne på 7-eleven & senar satt vi en stund på donken för att äta lite & värma oss. när vi gått tillräckligt, dvs. 16251steg efter klockan tolv enligt min stegräknare (alltså jävlit bra, för på en dag ska man gå 10000, vi gick över 16000 på 3 timmar! haha :D), aa så bestämde vi oss för att börja gå hem. såå vi kom hem vid 4 tiden & gick och la oss ganska direkt.
igår shoppade vi hela dagen, hittade en hel del men fortfarande inte allt jag behöver köpa. vi täffade även lollo en stund, och sen kom mathias med oss också :) då våra fötter började värka och vi hade fikat åkte vi hem för att göra oss klara för kvällen. sen plötsligt kom mathilda och erica på att mathilda skulle klippa ericas hår.. och jag tyckte att de skulle klippa ojämt. hehe det blev ju lite som det blev men helt bra :D lite innan 10 åkte vi iväg, träffade mathias på tunnelbanan och sen gick vi mot en lägenhet dit vi skulle med några av deras kompisar.. men på vägen började hannah må dåligt, pga. att vi inte hade ätit någonting under hela dagen. så vi (jag, mathilda, erica, hannah & mathias) bestämde oss för att åka, så vi tog en taxi hem. här spelade vi kort & ett sällskaps spel som heter typ "helt hysteriskt", de va verkligen askul! :D senare bestämde vi oss för att gå ut på en promenad, en christoffer följde också med. erica höll på att dränka mina ben i snöö & det var kallt, iallafall för stunden. hehe. vi visste inte vart v skulle gå så vi gick till donken som ligger en bit bort & satt där i typ 2-3 timmar. & mathias var t.o.m så trött att han somnade, haha :D vid 7 kom vi tibax hem & då gick mathias upp och sov direkt medans jag, erica & hannah spelade lite kort innan vi bestämde oss för att gå och lägga oss för att få helst liite sömn så vi somnade typ 8. men vaknade igen klockan och kunde inte sova mer, det var såå varmt! så nu sitter vi och kollar på björn gustaffson :D idag blir det shopping och kanske bio, haha får vel se vad vi orkar :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback