Björn Gustaffson & André Wickström

igår var det äntligen den efterlängtade kvällen dåvi äntligen skulle få se björn gustaffson & andré wickström!!! jag jobbade till klockan 6, efteråt åkte jag direkt hem och gjorde mej klar. sen åkte vi till lappfjärd, på vägen hämtade vi upp hannah. vi hoppade av vid sale och började gå mot lokalen. fick värsta panik när vi såg att det stog människor utanför så vi började springa genom snön och hannah bara "men va fan jag har sommarskor på mej!!". sen när vi kom lite närmare kom vi på att de inte var nån heller utan att det var helt tomt, tydligen hade det varit några vakter bara som stått utanför, hehe..  iallafall, vi väntade vid dagis på linda och sen vid halv 8 tiden började vi gå mot lokalen, FÖRST I KÖN! wow :D haha. där väntade vi då tills halv 9 då de äntligen öppnade dörrarna. men innan det hann det bli en lååång kö bakom oss. kändes bra att stå längst fram! när dörrarna öppnades rusade vi in. fick plats på första bänken, alltså längst fram! :) fick vänta en stund och klockan 9 kom äntligen björn och andré in :D björn började, sen andré, sen björn igen och tisist andré igen. en riktit supershow, men måste nog säga även om båda var jättebra så tyckte jag nog liite mer om björn :))). det värsta var att tiden gick så otroligt snabbt, showen tog slut alldeles för tidigt! hoppas dom kommer igen nångång :)  efteråt kom vi ut med sjuka käkar av allt skratt.. mathilda, erica och hannah skulle komma till mej men mathilda blev sjuk så hon kom tyvärr inte.. vi åkte iallafall hem till mej och åt hotdogs. senare började hannah må rätt dåligt, vet inte varför, så hon åkte också hem.. synd. jag och erica låg mest och snackade hela kvällen till vi blev trötta och bestämde oss för att gå och lägga oss.
idag började jag jobba 12, och slutade för en halvtimme sen, alltså 7. rätt mycke folk idag faktist.
nej nu måste jag nog plugga, kommer inte orka men.. usch då.
imorgon börjar ny period också, hoppas denhär perioden kommer att kännas lättare :) har iallafall fler håltimmar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback