cosmonova

dagen började med att vi gjorde oss klara och åkte till natur historiska riks museét, hämtade ut våra biljetter till cosmonova som skulle börja klockan halv 2. medan vi väntade gick vi runt på museét och kollade. på cosmonova kollade vi på deep sea som tog ca. 45 minuter, alltså de faktsit rätt så intressant :) HAHAHAHA, det här får jag nog inte berätta,(sorry hannah) men vet ni vad? HANNAH SOMNADE :D hah, så gullit!
efteråt gick vi runt lite mer på museét och senare åkte vi hemåt. på hemvägen var vi in på il piatto & köpte med oss goda sallader hem. jag tog en kyckling sallad med vitlöks dressing - oj gud så gott, tror jag aldrig har ätit en sån god sallad förut! haha :) nu har vi iallafall smaskat i oss sallad & godis och med tagit det lugnt. för tillfället sitter jag i mathildas rum och skriver (som ni kanske märker, hehe..) medans jag lyssnar på mathilda som spelar gitarr & sjunger. jag vill också kunna spel gitarr så braa!!!
ikväll har vi planerat att bara ta det lugnt här hemma & spela spela typ. imorgon blir det shopping shopping shopping! :D och så ska vi träffa nåra ericas kompisa och typ fika och sånt me dom sen :) kulit. nej nu ska jag dra, känner mej tråkig när jag sitter vid datorn :) pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback