en kväll med gullet

idag vaknade jag vid 6 på morgonen och var verkligen jättepigg! men bestämde mej ändå för att gå och lägga mej, och steg upp igen vid 07:40 och var så förbaskat trött.. varför stiger man bara inte upp när man för en gångs skull är pigg istället för att sova längre och bli tröttare!? iallafall, de flesta tyckte att skoldagen gick långsamt, men själv tyckte jag den gick snabbt. dagen började med fysik prov, och efteråt fick vi ut våra matematik prov. trodde faktist jag skulle få underkänt men fick 8- :D fattar ni hur glad ja e??? :DD haha! efteråt hadd vi 2 musiklektioner, 2 kemi och en finska. efter skolan har jag gjort läxorna, proppat i mej mat och kollat andra avenyn. ikväll blir det myskväll med robin :) <333
BARA 3 DAR KVAR, tills sverige! :D nej nu ska jag hämta telefonen som toligen ligger nere på köksbordet, sen försöka reda upp lite snabbt i rummet och vänta på att robin kommmmer :) ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback