en ny vecka har fått sin början..

ja, då var vi inne på en ny vecka igen.. varför känns det som jag just skrivit detsamma? veckorna bara flyter iväg. men det är nog bra också, går inte att förklara hur mycket jag längtar till sommaren.. som säkert många andra också gör ;)
idag har jag haft engelska x2, matematik, en håltimme, modersmål & fysik. tråkiga timmar. men slutade också en timme tidigare idag, så det var iallafall skönt. borde egentligen plugga på filosofi nu, men jag orkar helt enkelt inte.. har ingen lust. det är baara jobbigt! och om jag kollar framåt i kalendern, har vi 6 prov & 2 presentationer innan sportlovet :s gud vad jobbigt! men det är väl nog bara att bita ihop och kämpa. en vecka innan sportlovet så börjar en ny period så kanske det blir lite lugnare efter sportlov? får vel iallafall hoppas. nej nu ska jag äta en banan & ta mej till mitt rum för att åtminstone försöka läsa några sidor i filosofi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback