fyfan vad vi skratta..

hahaha, vad vi skratta! höll verkligen på att kvävas av skratt idag på marknaden, kanske det hjälper lite om jag säger att jag var där med hannah och emma. jag puffade till hannah lite på skoj, sen märkte jag att hon var på väg med en hämnd men var inte riktit beredd på en så stor hämd. haha hon råkade liksom puffa till mej liite för hårt så att jag flög rakt in i ett stånd! haha vi sprang direkt in till affären! tror jag aldrig har skrattat så mycket i mitt liv, höll helt ärligt talat på att kvävas, jag skojjar inte!
för övringt gick skoldagen rätt snabbt, började vanlig tid med en lektion fysik. efteråt hade jag en håltimme, då jag typ satt och pratade med tvåorna, eller mest jenna :) därefter modersmål & historia, matematik & skulle egentligen ha en till timme matematik men dunder, ursäkta Ingvar,  var snäll & gav oss några uppgifter som självstudier så vi fick sluta redan vid kvart över 1 :) snällt! gick ner och var på marknaden med de andra, vid lite över 2 tiden kom hannah & emma så jag gick runt med dem + att johan också var med oss en stund :) efter att vi gått runt en stund på marknaden gick vi in på vinkel & drack varm choklad för att få i oss lite värme, mummsit!  satt där och snackade en stund, sen skulle vi gå till talas då vi fick vår skrattattack efter att jag flygit in med väldig fart i ett stånd. alltså jag verkligen flög! lite senare hämtade hannahs pappa upp  mej och hannah & jag fick sjuss hem. kom vel hem mellan halv 5-5. egentligen skulle jag plugga på prov nu, men nej jag har inte hunnit. ikväll kommer iallafall robin hit :) kulkul.
jag och emma är liiiite sent ute med att byta julklappar, vi har liksom båda glömt att ta med dem till skolan så idag kom båda ihåg och vi bytte. tack emma :) (hennes julklapp var från thailand)

det här fick jag av emma..
armband, en typ
"klia-sej-på-ryggen pinne",
choklad, en typ massage-
pinne - bra för musklerna,
och typ luktblommor & sånt.

 
plus att jag fick denhär härliga
sommarklänningen :)


hihi, johan var jättegullig
& köpte en "i love you"
klubba till mej :) taaack


Kommentarer
Postat av: Hannah

haaaaaaaahahahahahah :'D

(ps. fin bild åp de :D)

2009-02-06 @ 18:25:11
Postat av: henrica

haha jaa :D

taack :)

2009-02-07 @ 13:50:20
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback