håltimme

nu sitter jag hemma, har två håltimmar. kom hem vid halv 11 och ska tillbax till skolan halv 1. då ska vi ha en lektion religion och två finska.  satt just och kollade på något gammalt top model avsnitt som råkade komma på 3an, final var det också.. ;) sådär annars mår jag lite dålit jus nu, magen gör ont :s hoppas bara det går förbi, är hela tiden rädd för att få magsjukan, hatar att spy. usch!
jihuuu, endast några dar kvar, så ska jag och hannah hoppa på flyget och flyga iväg till stockholm :DD kommer bli fantasiskt roligt! egentligen borde jag sitta och plugga på fysik nu, men liksom vem orkar? fattar typ ingening av det vi gått igenom, men måste iallafall försöka få godkänt!
åh vad skönt det skulle va att bara må mysa sej ner i sängen och soova istället för att gå till skolan igen.. blää

Kommentarer
Postat av: Pinar

Sv: Kul att du svarade :)

Kramis

2009-02-16 @ 11:52:16
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback