hårfärg i håret

Sitter just nu med hårfärg i.. shitt är rädd för att det inte alls kommer att bli bra, har ju som sagt färgat helt själv. men som tur var hjälpte mamma mej lite med slingorna :) dom ser iallafall ut att bli jätte ljusa och då menar jag verkligen jätta ljusa.. men får se får se.. hoppas på ett bra resultat iallafall, som alltid :)
idag i skolan hade vi en elev på besök som kanske ska börja nästa år, hon hamnade i vår (min&lindas) grupp i kemi (stackars henne..) hehe, annars kul men liksom vi är ju inte precis nåra proffs på vad-det-nu-heter, labbsaker. vi skulle iallafall testa olika ämnen i vatten som värmdes upp och sen på en metallskiva. helt kul :) efteråt var det dax att skriva modersmåls prov, vet inte riktit vad jag ska säga.. kanske borde ha läst liiite mer. kan ju inte precis skryta att jag läst mycket till det heller.. orkade inte riktit igår, hehe. nej nu måste jag duscha och tvätta av färgen. puss

och ETT STORT GRATTIS TILL JENNA SOM FYLLER 18 IDAG :DDDD
mitt kort till henne (som jag gjort på typ 3 minuter)
ser ut så här.. tyvärr kom jag på det just när jag skulle
gå till bussen så fick bli ett snabbt ett. men efter att
jag kommit hem från sverige kommer hon att få en
hoppeligen bra present av mej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback