jobba, sen plugga

steg upp för ca. 1 ½ timme sen, har hunnit läsa några sidor i filosofi & gjort mej klar. om exakt 34 minuter ska jag jobba, det var nåra veckor sen sist.. men kul att få lite pengar igen :) det lär jag nog behöva! efter jobbet, som jag slutar klockan 6, ska jag sitta hemma och plugga, plugga, plugga. usch va tråkit! men jag vill få bra i provet så det är nog bara att försöka sitt bästa. skönt sen när man väl skrivit provet och får ta det lungt..
imorgon börjar då en ny vecka, igen! veckorna går verkligen snabbt, speciellt hälgarna. först e man överlycklig för att det äntligen är hälg & man inte behöver tänka på skolan.. men hoppsan, plötsligt är det söndag igen och skola imorgon. jobbit! meeen endast 3 veckor kvar tills sportlovet och om exakt 20 dar åker jag & hannah till stockholm, läängtar! fan vad det kommer att bli kul, vi har såå många planer. och jag tror faktist inte det kommer att gå nån minut utan att vi skrattar, haha! men nej nu måsta jag klä på mej jackan & skorna, och ta mej till jobbet. ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: matilda

svar; haha, aa så synd :/ menmen, haha jag med. kan fan inte vänta tills sommaren, känner på mig att de kommer bli den bästa sommaren någonsin och ett minne för livet :) du får gärna skriva till mig när du vatt där och säga hur de va haha, men ha det, pusshej <3

2009-02-01 @ 12:57:39
URL: http://passionforthefashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback