kul med dans

hoppsan, har visst inte pluggat så mycket som jag skulle göra.. men liiite iallafall, hjälper alltid lite grann! har istället ägnat mej åt att fota, sitta för datan, kollat tv & varit på trend gymnastik. det var riktit roligt, började med att läsa oss en uppvärmningsdans & sen började vi med vårt nya programm. verkligen jättekul att dansa igen efter julen, har inte varit de senaste gångerna eftersom att jag varit sjuk. nu sitter jag iallafall här vi min kära dator med ansiktsmask som snart ska tvättas bort & sen borde jag nog försöka gå och lägga mej, har börjat bli så sent de senaste dagarna. men innan ska jag kolla runt lite på netet, hihi..
fick också lust att sätta upp en bild på dagens outfit. ursäkta bilden men iallafall.. hehe


Kommentarer
Postat av: Jnaica

å rocky e mie;) it har du väll min blus??? ja håxa just att ja har en tåddde som ja ha glömd bort att ja har!

2009-02-06 @ 09:05:19
Postat av: henrica

jaijja :) hehe, ja vet it ja.. hitta an i skåpe mett :)

2009-02-06 @ 16:44:11
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback