läggdax?

aj min rygg!
jobbade som sagt 12-18, var mest i kassan. ungefär mellan 2-4 var det nästan proppfullt, och jag var länge helt ensam vid kassan (3 kassor) .. ojojoj föstår inte hur jag klarade det. haha, lite små problem var det ju minsann men bra gick det iallafall! hoppas jag.. timmarna flöt iväg och plötsligt var klockan 6 och jag fick åka heem. känner mej rätt duktig faktist, för då jag kom hem tog jag nästan direkt fram engelska boken & pluggade orden (har typ 2½ sida med ord att läsa tills imorgon :s) & efteråt pluggade jag på filosofi provet & försökte också matte läxan gjord, men det gick inte så bra som jag trodde att det skulle gå.. haha. efter nästan 4 timmar pluggande (fan, det var ganska länge det..) så känner jag mej helt slut & min rygg gör ont. autch! sitter iallafall här och äter bär, kom just på att jag nu har klarat en hel månad utan godis.. riktit bra när man blivit van, är inte ens snål på godis längre :) vilket är jättebra! nej nu ska jag äta upp mina bär och gå ner & borsta tänderna och tvätta ansiktet. sen får jag nog försökta ta mej till sängs. gonatt :)

kan nån ge mej sommar, NU?

Kommentarer
Postat av: Janica

Å hu mang vitchoklad kakao ha du drucki under Januari???=P Jag å ha vari utan godis nu 33 daga;)

2009-02-02 @ 17:05:36
Postat av: henrica

faktist bara 2.. men he it samma sak :) haha.

dukti vi juu ;)

2009-02-02 @ 18:42:19
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback