min hund är snabb


 sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar

jag längtar..
efter att försökt plugga några timmar, ätit mej mätt, kollat tv & läst bloggar
så tror jag det är dax för mej att börja krypa ner under täcket och ännu en
gång se igenom det vi har till provet.. dvs, om jag orkar..
för en stund sedan sprang jag runt som en galning i huset och försökte
få fast rocky, men han bara smet iväg. hah, nästan som att leka kull med
en hund. han är otroligt snabbt, väldigt svårt att få fast honom. men tillsist
så han gick in till ett rum för att dricka så fick jag fast honom, hihi smaart!
nej nu måste jag nog gå och lägga mej, har börjat bli allt senar att gå och
lägga sej nu, jag som nu efter jullovet försökt att  gå och lägga mej vid 10
och man märker verkligen skillnaden på hu länge man sover.. idag hade
jag bara sovit 7 timmar, och är van vid ca.9 & var mycket tröttare. nej nuu
ska jag sluta babbla om ointressanta grejjer. gonatt :)

Kommentarer
Postat av: jenna

mitt höööv?

2009-02-03 @ 16:30:30
Postat av: henrica

haha jo :D

2009-02-03 @ 17:09:16
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback