mitt i veckan

nu är det onsdag, och skoldagen är slut. imorgon är det torsdag, sendan fredag och äntligen hälg! på hälgen blir det marknad, det gamla vanliga där också.. ska också tillbringa kanske fredagen & söndagen med gullet, på söndag är det vår 1års dag :) hihi. på lördagen ska jag jobba från 18 - 23, om jag minns rätt, tjäna lite pengar vetja! det är alltid bra. + att jag måste plugga på engelska prov som vi har på måndag. har 3 prov nästa vecka så kommer nog inte hinna något annat än plugga plugga plugga.
iallafall, dagen gick relativt snabbt men ändå väldigt trögt. skrinnade på gymnastiken, gick ganska bra med tanke på att jag inte stått på skrinnskor på säkert 2 år om inte mer, hehe.. svarta listan kom upp idag också, för de som inte vet vad det är så är det en svart lista med "namn" som de som går på 3an (abi) har gett. brukar också komma upp bilder sen..
nu ska jag hämta något gott att äta och kolla andra avenyn :) är verkligen jättesnål på en appelsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback