mysmys

under kvällen har jag typ läst på historia & kollat tv. mellan 9-10 kollade jag top model finalen och hade samtidigt fotbad & ansiktsmask. riktit mysit! blev tyvärr lite besviken eftersom att jag inte precis gillade hon som vann, vet inte varför men ända från börjar har jag liksom bara inte gillat henne.. men jo hon blir bra på bild men liksom jaa, jag gillar helt enkelt inte henne. hehe.. de två andra som va bland de 3 sista tycker jag borde ha gått till final :) okej nogpratat om det.. var riktit mysit att ha fotbad, längesen sist :)
nu borde jag nog snart gå och lägga mej.. har inte kollat ut vilka kläder jag ska ha på mej än heller, det är som sagt penkkis imorgon & det innebär att 3orna kommer att ha något som vi måste gå/krypa igenom, med typ gegga och saker. har faktist ingen aning om vad det är men vi ska iallafall ha på oss dåliga kläder och med oss bättre så vi kan duscha och byta om efteråt. jag hoppas det blir kul! :) heippa

ingen bra bild precis men.. myste ner mej
med fotbad framför, ansiktsmastk, ett stort
vatten glas & nötter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback