runerbergsdagen

hey! torsdag kväll och jag har just suttit fastklistrad framför tv:n fast jag egentligen borde läsa på engelska prov. skoldagen var helt vanlig, torsdagarna i denna period är alltid lika jobbiga. men tur som är så har vi endast en vecka kvar av denna period, då börjar en lite lättare period med flera håltimmar :) ikväll ska jag försöka plugga så mycket som jag bara orkar (vilket kan va väldit lite..)  för att inte behöva plugga lika mycket under hälgen. men inte förrän pappa kommit hem med mumsiga runebergstårtår, som jag sitter och väntar på även om min mage håller på att spräcka pga. för mycket mat jag proppat i mej de senaste timmarna - som t.ex. knackkorvar, sallad, apelsin, 2 piroger & morötter. mätt är jag men det kan inte hindra mej för att proppa i mej en runebergstårta nej ;) gott! fick faktist såna i skolan idag också, dom var nog rätt så goda :)
och fan vad jobbit påväg hem idag, en av bussarna hade gått sönder så personer från 2 bussar fick trängas i 1 buss så många fick stå.. och när jag skulle gå av var ju busschaffören så jävla osmart att han inte öppnade backdörren så man fick liksom tränga sig igenom alla som stod i bussen, liksom liite trångt! + att man kom hem senare än vanlit.
nej nu ska jag läsa lite bloggar medans jag väntar på runebergstårtårna, sen plugga & klockan 8 blir det trend gymnastik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback