spaghetti & köttfärssås

tjohojsan. skoldage har går rätt så snabbt.. hade först en lektion religion, tråkit som alltid. efteråt fysik, jag satt nog mest och försökte plugga in matten. över maten alltså 3-4 lektion hade vi matematik prov. jag har ingen aning om det gick bra eller dåligt, men jag tror nog mer det gick åt det sämre hållet. äcklig mat fick vi idag också, eller det gick att äta men det var tyå kovsåswook (eller vad man ska kalla det..) med ris & korven i skolan är inte så värst god.. innan vi de två sista lektionerna hade gymnastik så hade vi en lektion filosofi. fick ut våra filosofi prov som ja inte nu fick så jättebra i.. är iallafall nöjd att det blev godkänt :)
på gymnastiken idag spelade vi volleyboll, helt okej kul :)  åkte hem med mamma och nu har jag just gjort i ordning en god sallad till maten, som blir spaghetti & köttfärssås. gott gott gott! hoppas den är klar snart, i´m starving. okej jag tror faktist att den är klar nu, såå nu ska jag njuta av den goda maten.. ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback