SPORTLOV

äntligen är sportlovet här! kom hem vid 12 idag, på eftermiddagen skulle ja ändå bara haft två håltimmar, religion utan nån lärare på plats & geografi.. så bestämde mej för att åka hem som en del andra också, kanske? :) på förmiddagen hade vi en lektion historia, religion & engelska. och till mat fick vi hamburgare, mumsit :D nu sitter jag mest och tar det lungt, som jag ska göra en stund innan jag börjar se om jag har med mej allt jag ska ha till stockholm.. måste komma ihåg att lämna lite rum i väskan också, för det som jag ska köpa :) hihi. såå idag åker vi äntligen och är flera sköna dagar i det härliga stockholm. tyvärr åker syrran till Thailand under tiden och där kommer hon att va i 3 månader, så kommer inte att träffa henne på så lång tid :/  ja vill ocksååå!
nej nu ska ja kolla runt lite på netet och ta det lungt, som sagt. Och alla ska ha ett underbart sportlov!


                                        stockholm i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback