typiskt

Har pluggat lite & kollat tv ikväll + att jag suttit vid datan en hel del. har just tvättat ansiktet & tänkte gå och lägga mej, men typiskt upptäcker jag alltför sent att mina kära småkusiner är inloggade på msn och börjar nu först chatta med dom, varför märker man alltmöilit just innan man ska gå och lägga sej. det gör bara att man stannar upp längre, hehe :p även om de varit inloggade typ sedan 8 och jag suttit här har jag ingenting märkt :s alltid är det något som får en att stanna upp länge - oftast datorn. haha :D nej men jag ska verkligen försöka ta mej ur datastolen & förflytta mej till sängen så fort som möiligt. vet ju ändå att jag inte kommer att somna direkt precis.. men nej nu ska jag sluta babbla & gå och lägga mej. gonatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback