popcorn


Har just proppat i mej en full skål med popcorn, kryddade
med salt, aromsalt & grillkrydda - gott! kollade filmen "the
break up", som kom på 3an igår men vi var för trötta igåår
för att kolla, så jag kollade den nu istället. helt bra film...
fick just veta att gullet har 2 veckor sportlov, det är nog lite
fusk men kul för honom och det kanske innebär att vi kan
träffas mera :) meeen tyvärr har jag 2 prov plus en musik-
presentation som ska va klart (har inte ens bestämt mejj
vad jag ska ha om.. uups). usch vad det kommer att vara
mycket nu innan sportlovet! men sen om prick 11 dar är
jag i stockholm :) men tyvärr borta från älskling...
och gud va kul, på fredag kommer mathilda och erica hit.
på lördag är det äntligen dax för Björn Gustafsson oooch
André Wickström!!!
men åh, skulle gå och lägga mej vid 10, men men påväg
till rummet stannade jag vid datan och här sitter jag kvar..
så är det, man ska aldrig sätta sej vid datan när man har
bestämt sej för att sova :) jamen iallafall, nu ska jag sova
så jag orkar upp imorgon, måste stiga upp tidigt dåå jag
ska hinna tvätta håret.. skulle göra det i morsse men jag
var alltför trött för att stiga upp en halvtimme tidigare. hihi
okej nu säger jag bara gonatt & sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback