16:10

sitter och väntar på att robin & hans mamma ska hämta upp mej, men det lär nog ta en stund eftersom att de fortfarande är i närpes, som är ungefär 25 km härifrån. själv är jag iallafall helt klar! tror jag, känns som jag har glömt något viktigt men hoppas inte.. fast vi ska ju ändå till stan så det är vel bara att hämta isf om det är så.  kvällen ser jag framemot, tror det kommer att bli roligt :)  ska försöka orka ta lite bilder också.. hehe brukar helt glömma bort att jag faktist har en kamera i väskan. men iallafall, har inget vettit att skriva så jag tror det är bästa att jag avslutar. ha det bra :)


         idag har jag lockit hår, som
            jag väldigt sällan har ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback