22:21

mina ögon håller på att gå fast och hela jag känns helt slut.
mellan 8-9 tiden var jag med mamma & hälsade på mormor och morfar :) vid lite före 9 fick vi brottom hem för att jag skulle se top model, hehe.. skulle gå och lägga mej direkt efter, men jag har nu fastnat här vid "datastolen" (kan man nog inte kalla det, det är mera som en stolfåtölj liknande). iallafall nu ska jag försöka släpa mej till sängen, imorgon väntar en ny & lång dag men det är också torsdag som innebär gymmet och trendgymnastik + att det snart är hälg IGEN! oj vad tiden rinner iväg.. men bra det också, iallafall att vardagarna går snabbt. vem orkar med skolan liksom?
iallafall, gonatt på er :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback