29.01.09

idag är det torsdag & det är jag överglad för, eftersom att det imorgon är fredag & hääälg + att jag äntligen kan träffa robin :) har tyvärr inte haft nån möilighet in i veckan eftersom att han inte har nån bil för tillfället.  skoldagen gick tröööögt, men äntligen e man hemma (okej kom hem för 45 minuter sen men..). haha, idag när vi hade haft fysik med dunder, så hade han ritat en rymdraket på tavlan. så när vi nästa lektion skulle ha modersmål, och bilden fortfarande var kvar, kom andy in och sa (han undrade om han fick sudda ut den): "har ni pratat klart om fiskens matsmältning" (och pekade på rymdraketen), så sa nån i klasse "det är en rymdraket", andy: "pyttsan heller!". hah, bra på att rita eller? ;) bara för att jag har dålig humor
imorgon är det då, som sagt, fredag och har endast två matematik lektioner, en fysik & en religion. har två håltimmar mitt på dan, medan de andra har finska (väldigt dålit att ha mitt på dan!) + att vi slutar en timme tidigare :) skönt!
ikväll har vi trendgymnastik, men det är inte före klockan 8. så nu borde jag egentligen plugga till filosofi prov som vi har på tisdag så jag inte behöver plugga så mycket över hälgen.. men en annan grej e ju om jag orkar! vi får vel seee.. :)

Kommentarer
Postat av: matilda

svar; fan va synd hade vatt kul och lära känna dig ju, verkar som en toppen tjej haha. mina två kompisar linn och ellinor ska sticka till torquay exakt då, dom e as roliga så om du träffar dom, hälsa från matilda haah, <3

2009-01-29 @ 20:09:29
URL: http://passionforthefashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback