FREDAG - äntligen helg

äntligen är de fredag, och skolan är slut för denna vecka! så himla skönt... haha, har lite svårt att skriva.. har nymålade naglar.  skoldagen gick otroligt snabbt, den började med en fysik lektione därefter matematik & 2 håltimmar. efter de två håltimmarna, då jag hann plugga på engelska & snacka om allt möiligt med hannah, jessica, emma & felicia, hade vi matematik och slutade 13:15. eller okej, egentligen hande vi religion då efter, men typ halva klassen skolkade, så jag gjorde också det. åkte hem i stället och lockade håret inför ikväll. ska snart till robin där vi ska börja kvällen & senare blir det väl att åka till stan :) kuulit. men en sak som jag undrar starkt på just nu är om jag tro kan ta kjol om jag tar tjocka strumpbyxor eller om jag måste ta byxor? hmm.. måste nog kolla vädret, om det kommer att bli kallt. men nu hinner jag inte skriva mer, måste göra mej klar. men hoppas ni har en bra fredaskväll, tror nog de flesta tänker som jag- ÄNTLIGEN HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback