kan jag inte bara få sova..

det skulle va såå skönt att bara få krypa ner under täcket och sova.. men nej istället har jag massvis med engelska ord att plugga på, som vi troligen har föhör på imorgon. var tvungen att ta en paus med pluggandet eftersom att jag var femföre att somna, kanske somnade nån minut t.o.m. men måste nog bara orka till slut, och nog är jag glad om (obs! OM) jag lyckas få de flesta av orden inlärda och får lite bättre vitsord. men jag vet ju att jag inte kommer att lyckas. men ååh vad jag vill sitta kvar här och kolla gossip girl!!! alltså det är helt konstigt, laddade ner avsnitt 1-11 från säsong 2, och det tog en hel jävla vecka.. har laddat ner avsnitt 12 nu också och idag (just nu) laddar jag ner avsnitt 13-15, det har tagit ca. 2-3 timmar och är snart klar! fatta vilken stor skillnad.. nej nu måste jag plugga! ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Fantasy Girly

Snygg blogg, och lycka till med pluggandet. ^__^

2009-01-26 @ 20:54:41
URL: http://fantasygirly.blogg.se/
Postat av: jenna

gud va du bloggar :D

2009-01-26 @ 21:52:17
Postat av: henrica

he kul :)

2009-01-27 @ 16:12:18
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback