lördag

träffade på rurik i "baarin"

redan hemma? ja. fick veta för en stund sedan att jag ska jobba imorgon, eller var inne på abc en sväng så frågade dom av mej om jag kan jobba imorgon. så jag svarade ja, vill ju ha pengar!
igår var vi till en början hos robin & senare, kanske vid 10 tiden åkte vi iväg med michael, tommy & patrik till kristinestad. det blev inte så sent iallafall. vet inte vad klockan var, men iallafall när vi var vid selleri på pisspaus kom det plötsligt ett pysande ljud och det bara rökte ur framdelen av bilen. eftersom att jag inte är någon bilexpert så vet jag inte vad som hände, men vi var iallafall in via grillen & hämtade vatten för att fylla på något som hade gått sönder typ.. sen var det bara att köra hem försiktigt, klarade oss ända hem iallafall. somnade kanske vid 3 tiden?
idag har vi sovit bort hela långa dagen. steg upp först vid 4 tiden & annars har vi bara typ kollat tv/film och ätit, haha. vid 8 tiden var vi till "baaarin" med johan & basse, sedan därfirån till abc & stan. kom hem för en stund sen, skulle egentligen sova hos robin men bestämde mej för att åka hem eftersom att jag har prov att plugga till & ska till jobbet imorgon, så det fick bli såhär tyvärr. nej nu ska jag nog ta och kolla något roligt program? dvs. om jag hittar något att kolla på & sen soova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback