måndag idag då..

denna måndag var inte speciellt jobbig.. började med två engelska lektioner som gick relativt snabbt, före maten hade vi en lektion matematik (dom timmarna går alltid snabbt), efter maten hade jag en håltimme då jag pluggade på finska & halv ett var det dax att skriva tenten.. den var inte så värst svår & skrev den rätt snabbt så hann till fysik lektionen som var dagens sista lektion. slutade 14:05 & då gick jag med sabinax2 till gymmet, där vi var till sisådär kvart i 4. kom hem för en timme sen, har gjort engelska läxan & nu återstår bara att göra de andra läxorna som jag  nog inte orkar ta itu med just nu.. måste ju få vila e stund :)
sabinas banankonst, typ
   sabinas banankonst. typ

Kommentarer
Postat av: binko

ja tyckt e va rett så naijjsi :)

2009-01-28 @ 15:28:28
Postat av: henrica

haha jo :D

2009-01-28 @ 15:30:31
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback