soov gott

usch nu börjar jag verkligen bli trött.. de senaste dagarna har jag varit så himla trött trots att jag har sovit ca.9 h per natt. iallafall, ikväll har jag kollat det 13:e avsnittet av gossip girl, shitt har bara 2 kvar! undrar om det kommer fler avsnitt eller kanske redan finns? har jag tro missat nåt, nån som vet om det finns 15 eller 22 avsnitt? :) (hoppas på 22!!!)
under kvällens lopp har jag också försökt göra matematik läxan, men jag gav upp efter andra uppgiften då jag inte fick den rätt hur jag än försökte! kollade salatut elämät & efter det läste jag lite på prov. satte mej just upp ur fåtöljen i vardagsrummet, har suttit en timme & kollat på top model & nu tror jag nog det är dax för mej att krypa ner under täcket, kanske läsa lite? iallafall, gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback