torsdag kväll



brr, jag fryser.. men ska nog snart krypa ner under täcket :)
ikväll har jag inte precis gjort så speciellt mycket..(blev ingen trend idag eftersom att ledaren är sjuk) eller jo en bra sak har jag faktist fått gjort! har läst  på prov, så nu har jag kommit igeom allt som vi har till filosofi provet, men tror ni jag lärt mej något? nehej du, måste nog ta och läsa igenom det en gång till, ännu noggrannare. efter att jag hade läst i ungefär en timme på filosofi blev jag rätt trött så jag bestämde mej för att ta en sväng till abc, behövde ändå köpa hårspray. så jag gick dit & tillbax medans jag pratade med robin i telefon :) köpte varm choklad också, som jag drack på vägen hem så jag inte skulle börja frysa - smart ja var va? haha.
var meningen att jag skulle gå och lägga mej & plugga lite vid halv 10 tiden men nej jag fastnade framför tv, kollade på sveriges värsta bilförare. haha rätt så bra :D

alltså, ja vet inte vad det är för fel på mej men ända jag tänker på nu för tiden typ är resor resor resor, ja vill resa! det är så himla många ställen som jag vill besöka.. och det ska jag också göra nångånt i framtiden, det har jag bestämt! :) nej nu måste jag nog krypa ner under täcket, men innan det måste jag gå ner och ta lite host medicin.. hostar heeela tiden :s jobbit! men gonatt, puss <3 hoppas alla har det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback