yess!

har kollat runt som en galning på netet och kommit fram till att det faktsit finns fler avsnitt. *lättad*
tack gode gud, nu kan jag vara lugn igen.. hihi :) problemet är bara det att de tydligen inte kommit
ut än så jag får no vänta ett tag, blää. måste försöka att börja kolla nån annan serie så länge så
att tiden kanske går lite snabbare. ja vill ju såå se flera avsnitt. såg också på några sidor att det
kanske kommer att komma en säsong 3, oh så glad jag blir! jag hoppas ju förstås på ännu flera
säsonger :D nej nu borde jag nog göra något vettigare än att sitta här framför datan..

Kommentarer
Postat av: matilda

svar; ska du? men gud va kul haha :) jag och min kompis sticker 27 juli eller va de 28? haha 27-28 ngt sånt. dudå? <3

2009-01-28 @ 16:48:35
URL: http://passionforthefashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback