bläää

Hejsan
dåligt väder idag, som vanlit. mulet & så. steg upp vid 10, kollade på tv och sånt. efteråt var jag en sväng till loppis med marielle där jag hittade en jacka, en kjol & en blus som blev tillsammans 9€, bra va? annars idag har jag bara suttit vid datan, kollat tv och druckit varm saft. vill såå bli frisk nu, är jätte förskyld och har hela dagen känt mej slö och som jag skulle ha feber. kunde knappt sova heller under natten, vaknade säkert 20 gånger och hade varje gång lika svårt att somna om. det var en jävlit jobbig natt kan jag säga. uschusch. men jag hoppas att jag blir frisk snart!
ikväll har vi teater övningar. endast ungefär 1½ vecka kvar till premiären, shiiitt. hoppas det går bra på övningarna idag, fast jag är sjuk. efteråt blir det nog bara att komma hem & kolla tv hela kvällen :) hehe..

intressant va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback