dagen som gått

tidigare idag var jag en sväng till stan med syrran, vi pantade flaskor & fick hela 28,25 €. bra va? med de pengarna köpte vi hårfärg. innan vi åkte hem tog vi en sväng till lappfjärd och kollade på den nya loppisen som öppnade där igår. så nu har vi två loppisar i lappfjärd. där köpte jag en bok, helt otroligt! jaag köpte en bok, jag som typ aldrig läser? hehe.. hoppas jag hinner läsa den iallafall & att den är bra :) efteråt åkte vi hem och jag började nästan direkt färga håret & jag gjorde det helt själv utan någon hjälp :) och det blev nog riktit bra! om nåra dar blir det att färga slingor, men måste vänta tills håret blir smutsit, haha. nästan direkt efter att håret var klart, rev jag ut alla kläder ur min skrubb och städade det. duktit va? :)
har faktist ingen aning vad jag ska göra ikväll.. troligen blir det att sitta hemma framför datan/tv. men nu ska jag iallafall gå ner och se om jag hittar nåt gott i skåpet, min mage kurrar. just ja, köpte ju faktist en ungsbatong igår.. mumms det skulle sitta bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback