hälgen

i fredas då dom sagt åkte vi iväg till åbo och därifrån på kryssning en sväng till stockholm :) det var då alltså jag, robin, hans mamma & pappa, andreas och niklas. bussen åkte vid 4 tiden mot åbo och lite över 8 steg vi på båten, Silja Europa var de som vi åkte med. orkar inte berätta så mycket om resan, men det var hur kul som helst :D när vi varit ombord en stund fick vi också veta att tommy & ted var där så vi blev några fler, kuul. en kväll full med prat, skratt, dans & drinkar :) lördagen sov vi ut, även om vi var på båten. men efteråt gick vi (jag, tommy & robin) mest runt och undersökte båten, kollade på program och spelade lite. bilder finns här på namnet hennnrica
vid halv 8 tiden steg vi av båten och väntade ca. 45 minuter på bussen, men det gick snabbt :) hemresan snackade vi mest, läste tidningar & sov. när vi väl var hemm grillade vi korv & kollade en beck film innan vi gick och la oss. hehe robin somnade redan i början av filmen men jag kollade den till slut ;)
nästa dag blev att sova rätt så länge också. steg vel upp vid 2-3 tiden. åt och sånt, robin gjorde våfflor :) senare kollade vi 2 beck filmer & grillade lite beikon. var också & hälsade på hans farmor och farfar där han gjorde milkshake åt oss, dukti kille :) efteråt var vi och körde runt lite med hans pappa & andreas, kollade om vi skull se till björnen. men istället såg vi små vildkattungar, hehe :) efteråt gick vi och la oss, kollade film, smala sussie, men igen somnade robin rätt tidigt medan jag kollade den till slut hehe :)
och idag steg vi upp runt 8, han åkte till jobbet och jag hem. var vaken en stund men sen bestämde jag mej för att sova nån timme så jag sov till halv 12, tog det lugnt & gjorde mej klar till jobbet dit jag åkte vid 1. slutade redan klockan 6 och då var jag bara hemma och en sväng till mormor och morfar :) har så jävla ont i halsen idag såå nu ska jag dricka varm saft eller te, och göra iordning nåra smörgåsar och mysa ner mej i soffar för att se på film :) myskväll kalllas det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback