onsdag kväll

ojojoj nu är jag glad igen! de har lovat sol till midsommar iallafall, och denna gång hoppas jag verkligen att de kan hålla det dom lovar :) snälla snälla...
idag har jag varit på teaterövningar. och innan det var jag ute en stund med hannah, satt på abc & snackade. teaterövningarna gick helt bra och rolig var det.. efteråt va ja en sväng hemma och sen cyklade jag iväg till lappfjärd. var ute med hannah en stund & senare kom äver linda en stund :) men vid halv 12 blev det så jävla kallt så vi började cykla hemåt. jag var ju också förståss tvungen att cykla via abc och köpa en chipspåse då linda tidigare nämnt ordet chips, så blev jag förståss snåål. hehe. när jag kom hem var mina fötter helt stela & kalla, lilltån var helt vit mot de andra tårna som var röda, usch då.. först nu, ungefär en timme efter att jag kom hem, såå börjar jag få känsel i tårna. oojoj.
hadetbra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback