onsdag

hejsanhoppsan
idag var det tidig morgon som gällde.. steg upp vid sju, superduperpigg (som jag absolut INTE trodde att jag skulle va..), åt furkost & gjorde mej klar, efteråt sjussade pappa mej till jobbet som jag började kl.8. rätt så skönt att jobba på morgonen faktist, fick ju åka hem redan klockan 2 :) men att stiga upp tidigt varje morgon på sommarlov.. nej det skulle jag inte gå med på, inte nu inte. efteråt kom jag hem och tog det lungt.. kollade tv & satt vid datan. ungefär halv 6 hämtade jenna upp mej, vi hämtade anna & marie och körde iväg mot henriksdal till teaterövningarna. riktit kul faktist, fick våra roller och började öva på några scener :) slutade klockan 9. jag & jenna tog en sväng via abc & åt varsin panini innan hon sjussade hem mej. hämtade en extra blus och så cyklade jag iväg till parken i lappfjärd där linda, sofie, hannah, sabina och sofia var. satt och snackade mest & vid 11 tiden cyklade jag, sofie och hannah mot abc. satt där och snackade & skrattade. efter en stund åkte sofie hem men jag och hannah lämnade kvar. jasmine kom och pratade med oss en stund, och då abc stängde satte vi oss utanför och fortsatte snacket.. jag, hannah & jasmine.
kom hem för en stund sen & nu tror jag nog att det är dax att sova :) gonatt

wihuu, på fredag drar vi iväg på kryssning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback