promenad med hannah

ikväll blev det promenad med hannah :) kom just precis hem
vi gick imot varandra, eller okej hon han mycke längre, jo ja vet ja kan va lite slö ibland :) ursäkta mej. iallafall så började vi gå mot lappfjärd, där vi gick och satte oss under bron. haha kändes lite konstit men var ju tvungen att väcka gamla minnen från förr då man alltid gick dit, hehe :) satt där en stund och snackade tills vi bestämde oss för att gå mot abc, men påvägen dit var vi till hannah och hämtade hennes cykel så hon cyklade och jag satt på. i abc beställde vi varsin pomfritt, satt och snackade och kollade då poilsen kom och hämtade bort nåra som störde där. efteråt köpte vi glass och började så småningom ta oss hemåt, hon till sitt och jag till mitt.
är ledig imorgon och på onsdag, så himla skönt! :)

förresten, har ju helt glömt bort att (eller ja vet inte? men iallafall..) berätta att syrran, mamma pappa och brorssan kom hem igår från stockholm. i Lördags sprang de Stockholm marathon och alla kom igenom. för syrran och mamma var det 3:dje gången tror jag, och pappa har nog sprungit förr men inte stockholmmarathon, och första gången för brorssan. andra syrran har också sprungit en gång, så nu är jag den enda i familjen som inte gjort det. kommer nog troligen inte att springa det heller.. haha. jag är inget för sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback