städdag

godmorgon!
steg upp för ungefär en timme sen, läste lite i boken innan jag steg upp helt också. den är faktist rätt så bra :) men kommer säkert ta ett tag innan jag läst ut den, har inte precis tålamod att ligga å läsa en längre stund. har ju annat att göra också.. hehe. kollade just en stund på tv, fr.o.m idag -> 9.6 kommer alla kanaler att synas, coolt ;) bra att de visas just de regniga dagarna. hehe :)
idag har jag bestämd mej för att städa lite nogrannare, ska städa igenom lådor & hyllor och sånt :) duktit va? eller okej, det kan man vel säga först då jag gjort det. man vet ju aldrig om jag plötslit kommer på att jag inte orkar heller. haha.
men vad ska man annars göra.. uta är det svinkallt så där har man ingen lust å va och inte kan man sitta hela jävla dan framför datan heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback