tiden går alltför snabbt

hoppsan hejsan.. det var visst ett tag sen sist, hehe.
men det beror nog på att vädret varit på topp & jag varken hunnit eller orkat sitta inne framför datan. tiden går snabbt så bäst att ta vara på den och göra så mycket man bara hinner.. men på de ungefär 2 veckorna som jag inte uppdaterat så har jag övat teater, jobbat, solat, badat, haft födelsedagsfest och firat midsommar, varit 2 gånger till yyteri, tillbringat många dar/kväller med robin, varit ute med kompisar, haft teaterföreställning, varit på kusinträff och så vidare..
imorgon fyller jag 17 år & elvira fyller 1 år :) jobb idag, jobb imorgon, jobb på onsda, jobb på torsda. sen är jag ledig en hel månad. på fredag blir det troligen att åka till yyteri med robin och michael, vi tänkte tälta till lördan och sen kanske det blir fest på kvällen. söndan drar jag iväg till stockholm och nästa onsda från stockholm till england. där jag kommer att va 3 veckor framåt :) kuuul
men nu hinner jag inte skriva mer, måste göra mej i ordning. jobbar klockan 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback