tisda kväll

hahaha, sitter här & laddar ner lite musik till hannah som t.ex. "min kära lilla ponny". hmm visst :D

på teatern idag hade vi riktit roligt. och kom faktist ganska långt också & bra gick det, tror jag iallafall. hehe. efter teaterövningarna fick jag sjuss hem av jenna, och efter det har jag bara suttit inne och kollat tv, på gossip girl & paris hilton my new BFF, hehe. och nu sitter jag då här och laddar ner musik och funderar på midsommarhälgen :) + chattar.
men vad ska jag göra nu då? ingen lust att gå och sova, men inte vet jag vad annat ja ska göra heller. nåå får vel sitta här tills jag inte orkar längre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

(8) på fyra ben går den som jag gillar allra bäst, gillar gillar gillar allra bäst

2009-06-16 @ 23:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback