tjohoo


Dagen blev lite långtråkig men på kvällen ringde hannah & jag tog mej till lappfjärd. mötte upp hannah och gick sedan till parken, dit sofie & linda snart också kom :) satt där en stund och snackade tills vi bestämde oss för att gå till närmaste affär och köpa choklad & glass. sedan gick vi till Vonne´s, som är en klädaffär men de har byggt ut en bit som har blivit ett café/en bar. & där var det riktit fint och mysit. så vi satt där en stund tills vi bestämde oss för att gå och handla grillmat. gick till sale och köpte grillkorv, potatissallad, chips & dipp, och vandrade sedan vidare till Linda där vi satt och grillade & chillade i ca. en timme. lite över 8 gick jag och sofie till sportplan och kollade första lagets fotbollsmatch (hann bara se andra halvleken men det var kul det också), sporting vann 2-0 - om jag minns rätt.
efter matchen åkte jag med jenna och alex en sväng till abc där jag även träffade johan :) efteråt sjussade de hem mej och efter det har jag bara suttit här. vet inte vad jag ska göra nuu, har en sån lust att bara va ute fortfarande men nej, vad ska man göra där då? så funderar på att se en film.. vet inte riktit, kanske :)

iihk, börjar bli lite nervös inför Englandsresan. prick en månad kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback